donderdag 24 mei 2018

Bloghop Noor! Design juni collectie

Hallo allemaal,

De nieuwe Noortjes uit de juni collectie liggen weer in de winkels. Rijs voor een feestje. Als het goed is heb je al veel mooi kunnen zien van de Noormeiden.
Je komt net bij het blog van Miranda vandaan. 

Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb ter inspiratie voor jullie. 

Afgelopen week hebben we een design team dag gehad met bijna alle noormeiden. Monique heeft ons ook een workshop gegeven. Hierna kreeg ik zo'n creatieve boost dat ik meteen aan de slag ben gegaan.

Ballerina Isabella uit de Noor! Design collectie is echt een super schattig meisje. Ik heb haar een beetje stoer gemaakt. Door te verwerken op een mixed media kaartje. Ik heb alle delen los op kleur gemaakt met spray. Daarna heb ik heel licht wat script eroverheen gestempeld en de randjes zwart gemaakt. Toen op elkaar geplakt en het geheel in de versamark gestopt en bestrooid met clear embossingpoeder.


6002/1089 Friendz Isabella

Ook de nieuwe blauwe border rand heb ik verwerkt aan de rechter zijkant. Hij heeft hele mooie gedetailleerd swirls.

6002/1099 Blauwe sierrand

Natuurlijk heb ik ook designpapier gebruikt uit een van de nieuwe toffe sets, Vintage Soul.
Op de achtergrond heb ik ook gewerkt met structuurpasta en sprays. Met een beetje designpapier vind ik het een super leuk geheel geworden.

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met mijn creatie. Je mag nu door hoppen naar Hanny.
Nog veel plezier met hoppen.

Creatieve groetjes,







32 opmerkingen:

  1. Betina van der Zanden24 mei 2018 om 08:57

    Een stoere ballerina, wel grappig om 't zo te gebruiken een keer ....... en papier is idd supertof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je isabella hebt gebruikt. Zo vrolijk.heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met Isabella! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ! beautiful creation! so delicious!!! thanks for blog hop! xoxo Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Mooie achtergrond en prachtig ook hoe je het meisje hebt gedaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele stoere Isabella! Mooi effect zo met clear embossingpoeder.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de clear embossingpoeder toch gaaf he!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt Isabella echt stoer gemaakt! Zo vind ik haar helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje! Leuk hoe je Isabella hebt gebruikt!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja...zo kan je de ballerina Isabella ook maken... ook gaaf zeg.
    Superkaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ze toch leuk.....en leuk gedaan zo met mixed media !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan zo in mixed media style. Erg mooie kleuren!

    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk en apart mixed media. Erg kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo wow, dat is wel even een andere uitvoering dan de rest. Wat een warme kleuren en bijzondere kaart. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te zien wat je hier gemaakt hebt Daisy. Ik leer veel van je live filmpjes, bedankt daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is zeker een stoere ballerina, ik vind haar helemaal gaaf. Leuk trouwens om te zien hoe je je eigen stijl aan het ontwikkelen bent. Toch weer heel anders dan toen je mijn DT maatje was, maar wel heel leuk hoor.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw stier maar toch lief
    Helemaal geweldig .
    Ik vind het meeste van je werk super en geniet er dan ook van 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ahh de ballerina,erg mooi weer.de zachte kleuren vind ik erg mooi.en even dat wondgaas er tussen,super.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi papier ..toch wel leuk de ballerina..en wat er nog meer gebruikt is !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie creatie! Wat een leuke ballerina!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeker een mooi stoer prima ballerina geworden , Daisy iets meer voor de wat oudere tieners die dat zeker zullen waarderen als ze er een zouden krijgen ;-) En zo wel de achter grond zo veel mooie contrasten/details! Met vriendelijke groet van Marije Stuurman.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie stoere ballerina is het geworden. ook de achtergrond is super geworden met veel verschillen en contrasten. het is heel goed hoe jij de achtergrond met het designpapier samen gebruikt voor deze stoere dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat apart om de ballerina zo in 1 kleur te maken. Past uitstekend bij de rest van de kaart. Ik ga dit zeker ook een keer doen. Dank je wel voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Daisy toch. Wat een te gekke kaart weer, schitterend. 😍😍 Erg leuk hoe je dit keer Isabelle hebt uitgewerkt. Ik ben ook gek op het Vintage Soul papier en heb uiteraard de cardkit besteld. Mooie kleuren en een gave opbouw van de kaart. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel gaaf op deze manier de ballerina te verwerken met wat mix media er nog bij en het papier is prachtig ook het mooie randje erg mooi er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, LOVE this card! Adorable colours and fabulous details!
    Greetings, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is het weer een ontzettend leuk kaartje Daisy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat meisje ziet er echt heel gaaf en stoer uit! Super creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje weer. Vind de ballerina heel gaaf.
    Vind de ronde en randmal echt heel mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik was er nooit opgekomen om Isabella zo te maken, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een gaaf isbabelletje, heb gisteravond je filmpje gekeken, maar dit is toch wel fijn favo isabelletje

    BeantwoordenVerwijderen