zaterdag 22 januari 2022

Bloghop Dutch Doobadoo Mixed Media Collectie

 Hoi Allemaal,


De nieuwe Dutch Doobadoo Mixed Media collectie ligt weer in de winkels, dat betekend natuurlijk een leuke bloghop vol inspiratie. Hieronder eerst een overzicht van de nieuwe collectie.


Ik ben aan de slag gegaan met het mask stencil van de hartjes. Dit zijn twee stencils die je zowel los van elkaar als ook wel samen heel leuk kunt gebruiken. 


Ik heb allereerst het middenstuk afgeplakt met tape, zodat ik dit na het patroon aanbrengen middels het maskstencil kan voorzien van inkt.
Het kleine hartje heb ik eerst aangebracht met versamark ink en embossingpoeder. Daaroverheen heb ik roze inkt aangebracht van donker naar licht.

Als je met embossingpoeder werkt kun je het kleine hartje ook lichter maken dan het grote hartje, waardoor je nog meer mogelijkheden hebt.


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze creatie. Jullie mogen nu verder hoppen naar het Dutch Doobadoo blog.

Creatieve groetjes,



1 opmerking: