zaterdag 12 december 2020

Bloghop Dutch Doobadoo December Collectie

 Hallo allemaal,

De nieuwe Dutch Doobadoo collectie ligt weer in de winkels. Wat is het weer een te gekke collectie met vele verschillende mask stencils, greyboard en stickers. Hieronder een overzicht van de nieuwe producten.


Ik heb een 6 x 8 inch scrappagina gemaakt en hiervoor heb ik natuurlijk ook nieuwe artikelen gebruikt. 


Op een wit vel heb ik, met twee kleurtjes Distress Oxide inkt (Evergreen Bough en Peeled Paint) en het mask stencil 470.715.172 Mask Art Daimond Shaped, een patroon aangebracht. 

470.715.172 Mask Art Daimond Shaped




Bij de foto van mijn nichtje op rug van een dino heb ik de tekst gemaakt "Little girl dream, riding a dinosaur!", hier past natuurlijk super goed de nieuwe dromenvanger van greyboard bij. Deze heb ik bewerkt met embossingpoeder. 


492.006.007 Greyboard Art Dromenvanger

Hieronder nog een paar close ups van mijn creatie.



Je mag nu doorhoppen naar Hanny.

Creatieve groetjes,









3 opmerkingen:

  1. Heel mooi Daisy, je layout, mooie kleurtjes ook.
    En je hebt geen link naar wie je moet doorhoppen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Daisy. Prachtige kleuren en wat een mooie masks zijn er weer uitgekomen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay out daisy mooie kleuren gr Miriamvdzanden

    BeantwoordenVerwijderen