zaterdag 18 april 2020

Noor & Zo Live workshop Cinch Inbindapparaat

Hallo allemaal,

Op tweede paasdag heb ik live een workshop gegeven met de Cinch Inbindapparaat. Ik heb een leuk miniboekje gemaakt waar je aan mee kon doen. Voor de mensen die het gemist hebben of nog eens terug willen kijken heb ik deze blogpost geschreven. 
Helaas waren er onderbrekingen tijdens de live uitzending, maar gelukkig zijn de filmpjes aan elkaar gemonteerd waardoor je alles aan een stuk terug kunt kijken.




Dit is de voorkant geworden van mijn albumpje. Ik heb gebruik gemaakt van het papier Tea Party van Noor! Design met bijpassende labelvellen.



Mocht je dit albumpje willen maken dan heb ik hier de benodigdheden op een rijtje gezet;

Dubbelzijdige tape, lijm, liniaal, mesje, potlood, vouwbeen, inkt voor randjes, snij/ril apparaat, magneetjes 8 stuks (als je hebt). Als je deze hebt de ticketpons van Vaessen Creative. 

 * Cinch We R Memory Keepers 
* Bindringen 1 inch of 3/4 inch 
* 2 maal chipboard 11,8 x 11,8 cm 
* 2 maal Mica van 12 x 12 cm 

 Cardstock kleur 1; 
* 2 maal 14 x 14 cm 
* 2 maal 12 cm breed x 20 cm hoog 
* 2 maal 4,6 cm breed x 6,2 cm hoog (afhankelijk van labels die je gekozen hebt) 
* 4 maal 8 cm breed x 9,5 cm hoog 
* 2 maal 8,5 x 8,5 cm 
* 2 maal 10,8 cm breed x 10.5 cm hoog 
* 2 maal 10 cm breed x 2,5 cm hoog 
* 2 maal 4 x 4 cm (afhankelijk van de labels die je gekozen hebt)

 Cardstock kleur 2; 
* 2 maal 8,5 cm breed x 20 cm hoog 
* 2 maal 9 x 9 cm 

 Designpapier; 
* 6 maal 11.5 x 11.5 cm 
* 2 maal 11,5 cm breed x 8,5 cm hoog 
* 2 maal 11,5 cm breed x 7,5 cm hoog 
* 2 maal 8 cm breed x 9,5 cm hoog 
* 2 maal 9,3 cm breed x 10 cm hoog 
* 2 maal 8.5 cm breed x 2 cm hoog

 Labelvellen; Ik heb 2 grotere en 2 kleinere labels gekozen. Bijpassende plaatjes om de voorkant te pimpen.    


In het albumpje heb ik verschillende soorten pockets en flapjes verwerkt. Ook laat ik zien dat je rechte stukken mooi speels kunt maken door gebruik te maken van de ticket pons.

Hier zie je hoe leuk de labels ook te gebruiken zijn in albumpjes. Opbeurende teksten met leuke foto's erbij is zeker in deze tijd een fijn kadootje om te geven en krijgen.


Zoals ik aan het begin van de uitzending heb laten zien past dit albumpje super leuk in de Scallop Box van Noor! Design. Hieronder zie je het stencil dat ik gebruikt hem om het doosje te maken.


Alle gebruikte materialen zijn op een rijtje gezet in de webshop. Je vind ze HIER.

Ben jij ook enthousiast geworden? Je kunt het filmpje terugkijken door op onderstaande You tube afbeelding te klikken. 
Ik zou het erg leuk vinden als je je gemaakte album wilt laten zien op de Noor & Zo facebook groep.

Creatieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten