maandag 18 februari 2019

Bella Lulu Bloghop Stempelset Baby

Hallo allemaal,

Deze keer willen we onze nieuwe gave stempelset laten zien. Allemaal baby teksten in een mooi lettertype. OPnmisebaar toch op je bay kaarten! ** klik {HIER} om de stempel te bestellen **   

3002/0107 Bella Lulu Clear Stamp Baby

Ik heb gekozen om een niet traditioneel babykaartje te maken. In plaats daarvan heb ik een stoer kaartje gemaakt met cardstock in de kleuren zwart, geel en spiegelkarton zilver.   


Ik heb een tekst op geel gestempeld met zwarte versafine inkt. Deze steekt heerlijk stoer af. Ik vind de lettertypes van deze stempels helemaal geweldig! Ook bij een stoer kaartje matchen ze perfect! 

Het tekstje heb ik achter een stoer frame geplakt uit de Mixedup collectie van Noor! Design.
Daarachter heb ik twee keer het filmstripje uitgestanst en ook geel cardstock erachter geplakt. 

6002/1232 Mixed Up Stansmallen Filmstrips

De kleine bloemetjes heb ik gestanst uit vellum en geel cardstock met een Little Happiness stans van Noor! Design. In het hart van de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met zwarte Nuvo drops. Deze heb ik subtiel nog op andere plekken op het kaartje terug laten komen.

6002/0774 Little Happines bloemen


Als laatste detail heb ik een lief klein hartje verwerkt op het frame bij de tekst. Dit schattige hartje komt uit de stans 6002/1100 Little Happiness Labels.


Je mag nu verder hoppen naar Pouwla.

Creatieve groetjes,







11 opmerkingen:

  1. Heel eenvoudig maar wel heel mooi gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig!weer eens iets heel anders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk feestje dit met je glimmy cardstock

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Écht lekker stoer
    Groetjes van Jelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt helemaal leuk! Ik vind e kleuren ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zeker erg leuk!
    Toevallig vandaag ook de bloemetjes uitgestanst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die is wel heel erg leuk , ja hier popt een idee op

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig vind ik hem!En de stempel erbij is top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaw wat een tof kaartje, wat een leuke kleur gekozen. De label stans haal ik ook regelmatig terug erbij. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen