dinsdag 16 oktober 2018

Jilliez bloghop mask stencil Clocks

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een Jilliez bloghop boordevol inspiratie met het mask stencil Clocks.
Als het goed is heb je al vele mooie voorbeelden voorbij zien komen. Hieronder zie je de sneak van mijn creatie.

Het mask stencil Clocks is een van mijn favoriete masks uit de Jilliez collectie. Ook hiermee kun je zoveel kanten op. Ik heb allereerst alle onderdelen uit het mask geknipt. Let op dat je alle onderdelen ook bewaard.


2018/0016 Jilliez Mask Stencil

Hierboven zie je mijn gehele creatie. Ik heb een label gemaakt.

Allereerst heb ik mijn label op kleur gebracht met drie kleuren Harmony inkt van Spectrum Noir. Hierop heb ik water verneveld en drooggedept. 

De delen van de mask met de klok heb ik op 2 plekken geembossed met de stansmachine. Hierdoor krijg je het deel van het mask zelf als kleine verhoging op je label. Zoals op de foto hierboven. 

Als je hier voorzichtig over heen wrijft met een blendingtool met wat inkt krijgt alleen het geembosste gedeelte wat inkt waardoor je figuur goed zichtbaar word. In de hoeken heb ik kleine stukjes bewerkt met een ander mask stencil van Jilliez.
Ik heb mijn label nog verder opgepimpt. Verbandgaas heb ik op kleur gebracht en op de achtergrond geplakt.
De chipboard tandwielen zijn van Dutch Doobadoo. Ik heb ze bewerkt met frantage embossingpoeder in verschillende kleurtjes en opgeplakt met 3D kit.
Ik heb nog wat bloemetjes erbij geplakt en een mooie libel in een van de achtergrondkleurtjes erop verwerkt.

Hier nog een laatste detail foto.

Je mag nu verder hoppen naar het Jilliez blog

Creatieve groetjes,



6 opmerkingen:

  1. Superleuke tag, en idd, WEER een idee om de mask stencils te verwerken op een creatie ...... waar blijft 't stekkie van de geldboom, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een super mooie creatie van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meestal 100% mooi, nu enkel je libelle...Nah..Die vinnik nie mooi. De rest..Echt ik ben verliefd. Zo mooi!! En slim om je masker te embossen. Geeft een gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen