donderdag 20 september 2018

Bloghop Noor! Design oktober collectie

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een bloghop, de nieuwe artikelen uit de Noor! Design Oktober collectie liggen weer in de winkel. Wat een ontzettend toffe spulletjes zijn er weer uitgekomen. Met zoveel leuks is het natuurlijk niet moeilijk om mooie creaties te maken.
Hieronder zie je de sneak van mijn kaartje.

Ik heb een Halloween kaartje gemaakt. Ik heb gebruikt gemaakt van een combi van oude en nieuwe stansen.

Hierboven zie je een te gekke stans met BOO in een spinnenweb 6002/1025.


Hierboven zie je mijn complete kaartje. Lekker spooky helemaal in Halloween stijl aangekleed. 

Ik heb in dit blogbericht een aantal detailfotos staan. Wil je weten hoe ik dit kaartje gemaakt heb of de stansjes bewerkt heb, kom dan gezellig meedoen met de workshop op 12 oktober. Er zijn nog een paar plekjes vrij. Je kunt je kaartje HIER boeken.

Bij een spooky kaartjes mogen de sprookjes natuurlijk niet ontbreken. Zijn ze niet leuk 6003/0087 Vintage Flourishes Spookjes!

In dit kaartjes heb ik ook een Bella Lulu knipvel verwerkt.

Het designpapier komt uit de set 6011/0567 Paper bloc Beautifall.

Deze klimop vind ik ook helemaal te gek. Hij is niet alleen bruikbaar voor herfst kaartjes, maar veel meer thema's. 6002/1026 Autumn Klimop.

De pompoenetjes nieuw in de collectie vind ik ook mega leuk. Ze kunnen voor griezelig en grappig door.

6002/1027 Autumn Rand Pumpkin.

Je mag nu doorhoppen naar Jolanda.

Creatieve groetjes,




16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart Daisy, super met die spookjes en zo. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Daisy. Ik hou van al die herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig kaartje met al die halloween accentjes erop, en wat een leuk plaatje van die heks (wel een lieve heks, zo te zien).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bellissima e divertente con tutti quei dettagli!!! vado a saltare! ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje Dais! Zoals je hem hebt opgebouwd is het net of het zo'n kaartje is in een boek wat open vouwt als je de bladzijde open doet, echt super gaaf! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi .....een apart model en super opgebouwd ...de klimop is super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave kaart, er is zoveel te zien. Prachtig opgebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een super gaaf Halloween kaartje heb je gemaakt😍😍 De nieuwe Noortjes zijn weer te gek zoals altijd, hihi. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kaartje, met vriendelijke heks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige halloweenkaart met zo'n leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen