dinsdag 10 juli 2018

Bloghop in the spotlight raam 6002/1080

Goeiemorgen allemaal,

We starten weer met een nieuwe in the spotlight van Noor! Design. Deze keer staat 6002/1080 Little Happiness Deco-raam in de spotlight.
Alle Noormeiden zijn er weer lekker mee aan de slag gegaan, zo staan er vele inspiratievoorbeelden voor je klaar. 
Als het goed is kom je bij het blog van Nicolette vandaan.


Dit is de sneak van mijn creatie.ik heb het raam verwerkt op een memorydex kaartje.

Ik heb het raam uitgestanst uit wit cardstock. Daarna is hij geembossed. Ik heb het raam kleur gegeven met distress inkt walut stain. 
Daarna heb ik de buitenkant van de stans getekend op wit cardstock en uitgeknipt. Plak de 2 delen op elkaar. Zo steekt het raam goed af van de ondergrond.


Hier is het complete kaartje. Ik heb er een sprookjesachtige creatie van gemaakt.

De achtergrond heb ik gemaakt met distress oxide inkt. Daarop heb ik gewerkt met het Mixed up mask stenen muur 6002/0834. Ik heb met behulp van het stencil versamark op het kaartje aangebracht, embossingpoeder eroverheen gestrooid en verhit.


Om het sprookjesachtig te maken heb ik ook heel subtiel wat script gestempeld met de stempelset 6410/0468 Stempels Script.


Als laatste heb ik de bloemenstempel 6410/0455 Stempel Dotterbloem gestempeld met zwarte inkt en daarna ingekleurd met distress inkt. Deze heb ik een klein beetje over het raam heen geplakt.


Dit was mijn inspiratie kaartje voor jullie. Je mag nu door hoppen naar Hanny.

Creatieve groetjes,









14 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf kaartje Daisy. Ik krijg absoluut een magisch gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan met het raampje Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dit memorydex kaartje! Weer inspiratie opgedaan!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dais wat heb je toch hard gewerkt! Kei leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sprookjesachtig is je zeker gelukt
    Zie rapunzel zo haar vlecht uit het raam hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een idee erbij, ik vrees da ik er ook aan ga beginnen, zo veelzijdig die memorie dex...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met die stempel voor het raam. Warm en gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk 'klieder' kaartje! Je hebt mooie kleuren gebruikt en een prachtige stempel!
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen