zondag 3 september 2017

Be your own kind of beautiful

Hallo allemaal,

Gelukkig is het zonnetje weer terug en hebben we een aantal prachtige dag gehad. Ik krijg zoveel inspiratie van dit mooie weer. Overal zie ik mooie vlinders on allerlei kleuren. Dus natuurlijk wilde ik een creatie met een vlinder. Allemaal op zo verschillend en allemaal zo mooi.


Bij dit kaartje heb ik gewerkt met verschillende kleurtjes colorburst.  Het is echt een magische poeder! Ik vind het geweldig om ermee te werken. 


Het is steeds een verassing hoe de kleurtjes worden. Ik heb voor deze creatie de Dutch Doobadoo shape Art Tickets gebruikt.


Noor! Design Scr@p heeft ontzettend leuke mask stencils.


 Ik heb op deze creatie de honingraat gebruikt en deze verwerkt met structuurpasta van Dutch Doobadoo.


De structuurpasta kun je aan de lucht laten drogen of voorzichtig drogen met de heattool. Houd deze niet te lang op een plek gericht dan gaat je structuurpasta babbelen en springen de belletjes kapot. 


Nadat de structuurpasta droog was heb ik de witte honinggraatjes een kleurtje gegeven met de blendingtool en Distress inkt.  Ik heb de Dutch Doobadoomal een maatje groter uit donkerblauw cardstock geknipt. En deze twee vormen op elkaar geplakt.


De stukjes krant die op de tag zitten kun je heel makkelijk maken door plakband op de krant te plakken en er weer af te trekken.

 Je kunt deze daarna gewoon met lijm bevestigen. 


De vlinder heb ik gestanst uit groen cardstock. De stans komt uit de set Crafty cocktail vlinders. De stempel heb ik met zwarte inkt erop gezet. Hierdoor steekt hij goed af.


Als laatste heb ik de stempel Be your own kind of Beautiful gebruikt. Deze komt uit de set There are no little dreams van Noor! Design. 


Leuk dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten