woensdag 1 april 2020

Dutch Doobadoo Mixed Media Challenge #02

Hallo Allemaal,

In de Dutch Doobadoo Mixed Media facebookgroep vindt er een nieuwe challenge plaats. Je kunt de hele maand april meedoen. Hieronder een sketch ter inspiratid, je mag deze lekker vrij gebruiken naar eigen creativiteit. 


Ik heb er een spread in mijn journal mee gemaakt. 
Ik heb gewerkt met producten van Cadence zoals het Beton effect en moss effect.


Werkwijze;
Allereerst heb ik het softboard muurtje in vorm geknipt en opgeplakt. Daarna heb ik een aantal greyboard letters van Dutch Doobadoo uitgekozen in verschillende formaten. Deze heb ik ook speels opgeplakt. Ik heb met een stencil van Dutch Doobadoo structuur aan gebracht met de structuurpasta van Dutch Doobadoo en als laatste nog wat parels in verschillende formaten opgeplakt. Daarna heb ik het geheel zwart geverfd met Dutch Doobadoo gesso.
De letters, parels en het muurtje heb ik bewerkt met beton effect en wat moss effect toegevoegd.
Toen dit allemaal droog was heb ik bruine wax aangebracht zodat je de structuur en diepte goed ziet.

 
Hier is en close up te zien van de diepte.

Het stencil dat ik gebruikt heb met de structuurpasta is 470.715.145 Mask Art.



Hierboven zie je een close up van de greyboard letters die gebruikt dienen te worden  bij deze challenge.

492.500.005 Greyboard Art A6 Alphabet

Laat jij je ook uitdagen en doe je mee met de challenge? Het zou leuk zijn jou creatie ook terug te zien in de facebook groep.

Creatieve groetjes,

Daisy🌸


Geen opmerkingen:

Een reactie posten