maandag 23 maart 2020

Bloghop Noor & Zo Kiekeboe kaart

Hallo allemaal,

Wat een leuk nieuwe patroontje heeft Thera uitgewerkt als online workshop bij Noor & Zo.
Je kunt met deze kiekeboe kaart weer alle kanten op.
Hieronder zie je de Sneak van mijn kaartje.


Ik heb mijn kaartje gemaakt met het mooie nieuwe Noor! Design designpapier Country Garden met bijpassende label en knipvellen. 
In dit papier zitten veel mooie details. Ik heb er voor gekozen om niet heel veel meer erbij te plakken. 

Alleen aan de voorzijde heb ik embellishments gebruikt uit de knipvellen. Deze vind ik echt te leuk!

Bij het kiekeboe gedeelte heb ik in plaats van een cirkel een vierkantje uitgesneden. Een leuke variatie en op deze manier kon ik de middelste stans van de nieuwe blauwe Noor! Design mal gebruiken. Past precies.


De tekststempel in het vierkantje is een Little Happinessstempel van Noor! Design.


Je mag nu verder hoppen naar Thera.

Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen vind je hier in de webshop (dubbelklik op de productfoto); 
  

  




4 opmerkingen:

  1. Ohhh deze is ook super mooi zeg met dit papier. Gelukkig heb ik dit al in huis. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie in mijn lievelingskleurtjes! Ben helemaal weg van dit papier! Knap gedaan, Daisy!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje weer. Ik heb het papier ook besteld. Kan niet wachten om ermee aan de slag gaan.
    Groetjes vicky

    BeantwoordenVerwijderen