maandag 12 augustus 2019

Bella Lulu Bloghop Clear stamp December



Hallo allemaal,

Er is weer een super leuke stempelset bijgekomen in de Bella Lulu collectie  een set genaamd December, boordevol leuke Nederlandse teksten.

3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December

Ik heb in mijn kaartje gekozen voor de tekst; ik wens je heel veel twinkeltjes in je ogen.

Aan de zijkant heb ik de mooie nieuwe Noor! Randnal verwerkt. 

6002/1373 Blauw Rand Valerie

Als je aan het labeltje trekt gaan de lichtjes aan. Om de lichtjes heen heb ik de leuke kleine sterretjes gestempeld.
Ook de tekst op het strookje word dan zichtbaar; voorspoedig nieuwjaar.

Hier nog een close up van de stempels met de lichtjes.

Loulou de lama is een nieuwe Mon a mi set van Noor! Design. Het mooie papier is de nieuwe set Merry Lama.

 6002/1323 Mon Ami Loulou
 6011/0617 Paper bloc Merry Lama

Je mag nu verder hoppen naar Monique.

Creatieve groetjes,



15 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n leukerd, en de lama is eeen cutie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk met de lichtjes! Grappige tekst! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart.
    Heel leuk gedaan met de lichtjes. Mooie sandaal.
    En ook hier de mooie tekststempels gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer zo een leuke lijn dit😍
    Geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart met een leuke lichtjes effect!
    Welke bomen rand mal heb je gebruikt bij je creatie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh..ik ben helemaal fan van die leuke stansmal mon ami lama Loulou!😍 Heb hem pas ook binnen gekregen ..leuk om hem zo te zien op je prachtige Kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Daisy; een kerstkaart in roze en lichtblauw komt niet als eerste bij mij op. Ik vind hem wel heel mooi dus ga zeker met deze kleuren experimenteren bij mijn kerstkaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje... Helemaal mijn kleurtjes zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief kerstkaartje. Loulou en bijpassend papier is dan ook super. De cardkit Merry Lama is dan ook al besteld🙈🙊. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal hot die Lama leuk on deze kerst uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaart en wat een mooie randmal heb je erbij gebruikt...en die lama is zo cuteee...en ook nog die lichtjes...geweldig...ik blijf kijken zo mooi...helaas moet ik verder hoppen...doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zoet kaartje, met lieve zachte kleurtjes. Totaal anders dan al die andere kerstkaarten. Leuk, zo origineel!

    BeantwoordenVerwijderen