donderdag 14 februari 2019

Noor! Design Bloghop Maart collectie

Hallo allemaal,

De nieuwe Noor! Design artikelen liggen weer in de winkels. Wat een super mooie collectie weer! Het hele team is heeft weer te gekke creaties voor jullie klaarstaan, dus hop lekker rond.


Ik ben aan de slag gegaan en heb een babykaartje gemaakt.


Ik heb het nieuwe meisjespapier gebruikt met een bijpassende label.

6011/0606 Paper bloc Vintage Babygirl

6011/0416 Noor! Labelvellen Vintage Babygirl


Het schattige Kon Ali beertje Teddy vind ik helemaal geweldig! Ik heb hem op kleur gebracht Hatmony inkt. De oogjes heb ik erop gemaakt met Nico drops.


6002/1299 Mon Ami Beertje Teddy


De toffe filmstrip stans heb ik achter het beertje verwerkt voor een stoer effect .


6002/1232 Mixed Up Stansmallen Filmstrips

Je mag nu verder hoppen naar Miranda.
Creatieve groetjes,


21 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart met het nieuwe Mon Ami beertje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat plaatje ook! Schattig... Leuk gedaan met de nieuwe spulletjes, Daisy! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Daisy, weer ontzettend leuk gedaan 🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en bijzondere mooie kleuren combies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf stoer kaartje, weer eens wat anders deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cool. Love the teddy and the filmstrip cuts are beautiful. Love all the layers here. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuke kaart. Het is altijd weer genieten wat jij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt....met schitterend papier.....mijn smaak wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met mooi papier. Mooi ook het hart om het schattige plaatje. Wat een lieve Teddy beer.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke babykaart Daisy!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soooo sweet and beautiful. I love your adorablee babycard here, it really show the new products at it´s best.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje, Daisy. Ik ga het beertje gebruiken voor een kersverse oma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een super gaaf kaartje 😍😍 Ik ben nu al verliefd op het Vintage baby papier en de mon ami Teddy. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je voor een meisjeskaart hebt gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen