dinsdag 1 januari 2019

Jilliez challange Januari

Hallo allemaal,

Allereerstwens ik iedereen een gezond, gelukkig en super creatief 2019!

Jullie hebben vast al de Jilliez Aqua Brushmarkers voor bij zien komen! Deze markers hebben een ideale brushpunt waar door ze nog fijner kleuren en blenden. Voor de maand januari is er weer een super leuke digi die je mag verwerken in een creatie.
Hieronder zie je wat ik ermee gemaakt heb. 


Ik heb de digi ingekleurd met Aqua brushmarkers van Jilliez. Zoals jullie weten ben ik nog niet zo goed in het kleuren en er nog lekker mee aan het oefenen. Een leuke uitdaging voor mij!




Op de achtergrond van het kaartje heb ik een Jilliez mask stencil gebruikt. Hierop heb ik met de Aqua markers gekleurd, dit verneveld met water een afdruk gemaakt op aquarel papier. Zo zie je subtiel het motief. 


In het midden heb ik wat strepen getrokken met inkt en ik heb een stempelafdrukje gemaakt. Als laatste heb ik nog een doolde randje gemaakt met de Artliners van Jilliez.


Je mag nu doorhoppen  naar Corry.

Creatieve groetjes,






3 opmerkingen:

  1. Allereerst een heel gezond en creatief 2019 gewenst. Prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe challenge! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy new year, dat we je v=creaties maar weer veel mogen zien kangskomen <3. Dez is weer helemaal leuk . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan hoor! Ik ga hem denk ik ook maar eens uitproberen! <3

    BeantwoordenVerwijderen