dinsdag 13 november 2018

Jilliez Bloghop Mask Stencil Cirkels

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een leuke Jilliez bloghop van start met in de spotlight het Mask Stencil Cirkels.
Hieronder een sneak van mijn creatie.


2018/0007 Jilliez Mask Stencil

Dit is mijn gehele creatie. Ik heb het grootste cirkel drie maal onder elkaar aangebracht met versamark inkt op aquarel papier. Hierop heb ik embossingpoeder verwerkt.
Daarna heb ik het aquarel papier in een langwerpig model gesneden met nog wat ruimte aan de zijkanten naast de cirkels.
Ik heb het kaartje op kleur gebracht met oxide inkt allereerst 2 lichte kleuren. Daarna heb ik de kleinere cirkels van het mask terug laten komen aan de zijkanten met donkere kleuren. Met deze kleuren heb ik ook de randen aangezet.
Als laatste heb ik alles besprenkeld met water zodat de kleuren wat door elkaar heen lopen.
Zo zie je dat je de cirkels ook heel leuk in een ander verband aan kunt brengen.

In het midden van de drie grootste cirkels heb ik een half glazen rondje verwerkt. Ik heb alcohol inkt op een cirkel uit foil tape sheets gedaan en deze onder het glazen halve rondje geplakt. Zo krijg je een super mooie steen. 

Als laatste heb ik een matrandje wit erachter geplakt, een touwtje om de kaart heen gestrikt  en het geheel nog op een blauw kaartje geplakt. 

Je mag nu doorhoppen naar Jolanda.

Creatieve groetjes,




7 opmerkingen:

  1. Heel gaaf en die glazen rondjes springen er leuk uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei Gaaf Daisy en het is altijd leuk nieuwe ideetjes opdoen en ook nog een super uitleg
    Ik hop weer even verder benieuwd wat ik daar ga zien
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heel mooi bedacht juist een ander patroon van de mask maken . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen