maandag 22 oktober 2018

Bloghop Bella Lulu Wintertime


Dag allemaal,

De winter laat nog even op zich wachten maar we kunnen natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen met het maken van winterse kaarten. Met de nieuwe collectie Wintertime is dit een koud kunstje. Onlangs is dit nieuwe Bella Lulu knipvel weer uitgekomen.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0019 Bella Lulu Knipvel Wintertime

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Wintertime papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

6011/0592 Paper bloc Wintertime

Hieronder het kaartje dat ik met het toffe knipsel en bijpassend designpapier heb gemaakt.

Deze lichtjeskaart is een van de 3 projecties die we gaan maken tijdens de kerstkaartenmarathon op 30 November. Er zijn nog plekjes vrij. Opgeven kan Hier.


Je mag nu doorhoppen naar Corry.

Creatieve groetjes,




7 opmerkingen:

  1. Ooo ik vind dit zo’n geweldig kaartje. Die lichtjes maken het zo gaaf! Als ik niet herstellend van de operatie was zou ik zeker komen... en nu geniet ik gewoon van jouw mooie resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dit kaartje, en die lichtjes erin verwerkt maken 't helemaal bijzonder .......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Gaaf effect met die lichtjes😍 groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart met de lichtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart en die lichtjes leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt wel een gezellige boel bij jou met al die lichtjes kaarten!! Ontzettend mooi Daisy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met al die lichtjes zou ik ook wel in een live workshop willen maken, ik woon te ver weg om te komen, zit altijd met de taxi en hulp

    BeantwoordenVerwijderen