vrijdag 10 augustus 2018

Noor! Design in the spotlight Isabella

Hallo allemaal,

Vandaag staat er weer een nieuw artikel van Noor! Design in de Spotlight. Namelijk Isabella.
Natuurlijk zijn er weer leuke voorbeelden gemaakt.
Hieronder zie je mijn sneak. 


6002/1089 Friendz Isabella is een setjes met kleine stansjes. Dit zijn onderdeeltjes om zelf een balerina in elkaar te zetten.


Ben je benieuwd hoe je Isabella in elkaar kunt zetten? Kijk dan HIER het filmpje waarin ik dit duidelijk laat zien.

Hieronder zie je mijn gehele creatie. 


Ik heb een kaartje gemaakt waarbij ik gebruik heb gemaakt van verschillende Distress Oxide inkten.
Ik heb ui de mixed up collectie een mask gebruikt en een paar nieuwe stempels. 

Ik vind het een tof effect om Isabella geheel wit te houden. Dit heb ik gedaan door Isabelle eerst in elkaar te plakken en daarna voorzichtig vast te plakken om een wit stuk papier. Bewerkt daarna met je inkt eromheen en haal als je kaartje kleur heeft de gestanste Isabella eraf.

Je mag als laatste verder hoppen naar het Noor! Design blog. 

Creatieve groetjes,



Hieronder nog een paar gebruikte materialen.


6410/0490 Stempel Set Ranken met vlinder


6410/0491 Stempel Set Ranken met kikker en zwaluw


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en super mooi geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daisy wat een prachtige kaart, zoals je dit gemaakt hebt met Isabella, echt gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend inspirerend idee. Der kan ook maar 1 iemand zoiets verzinnen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wauw ook gaaf zeg het negatief van een silhouette
    Zo kun je kleur gebruiken en blijft de ballerina goed herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super leuk idee Daisy! En zals je ze in elkaar hebt gezet als voorbeeld is het net of ze zit ;) Ook erg leuk! Mooi kaartje weer meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een ontzettend leuk idee. Supermooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen