donderdag 21 juni 2018

Bloghop Bella Lulu Gnomes

Hallo allemaal,

Vandaag start de zomer maar ik zit al lekker aan de kerstkaartjes. Bella Lulu heeft een super leuk nieuw knipvel met Gnomes. Natuurlijk hebben we weer een leuke bloghop boordevol inspiratie.
Als het goed is kom je bij het blog van  Corry vandaan.

Zijn ze niet schattig die Gnomes. Er zitten ook Nederlandse teksten op het vel.


Dit is mijn sneak. 
Ik heb de schattige Gnome gebruikt op mijn zandloper kaartje. Dit kaartje heb ik live gemaakt tijdens de productpraatjes. Het filmpje kun je Hier terugkijken.

De gebruikte materialen staan ook allemaal op een rijtje en vind je Hier in de webshop.

Hier zie je het gehele kaartje.
Je mag nu door hoppen naar Miranda.
Veel hop plezier!

Creatieve groetjes,



32 opmerkingen:

  1. Supercute die kleine kaboutertjes (gnomes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat het gnoompje leuk op de zandloper! Het zijn echt mannetjes om verliefd op te worden!
    Prachtige zandloper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Daisy, moet toch echt even snel je filmpje terug kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig met het "glimmende" zand in de zandloper. Ben helemaal fan van het nieuwe bloemenstansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lieve gnoompje maakt de hele kaart af, Heb het filmpje gezien (niet live, later) en weer een prachtkaart geworden,
    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door deze gnoompjes krijg ik gewoon zin in de kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de inspiratie , van deze heb ik al een copy gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb zitten kijken toen je deze zandloper maakte. Geweldig zijn die gnoompjes. Deze lijkt op ie nodig moet plassen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk met de gnomes.
    Gr., ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart geworden Dais!!! Echt zo leuk!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind het idee van een kerstkaartje met een zandloper erg leuk...laatste minuten van het jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door heel veel drukte heb ik al een poos geen kaartjes gemaakt, door deze bloghop begin ik er toch eindelijk weer zin in te krijgen. Dankjewel ;) Dit kerstkaartje is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart met die schattige gnome. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk geworden, de zandloper is net echt!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat leuk gedaan met die zandloper.

    Groetjes, Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Daisy,geweldig leuk gemaakt. Topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo wat een mooie kaart super gedaan ook de live uitzending was leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw 😮😮, wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt😍😍. Het nieuwe dessinpapier Joy to the World is zo mooi, in de klassieke kerstkleuren. Ik ben niet zo van de Gnomes, maar wat zijn ze leuk, ik ben om hoor, hihi. Aan de DDDBD zandloper moet ik echt even wennen hoor. De opbouw en de stansjes die je gebruikt heb vind ik super, leuk dat je oude en nieuwe met elkaar combineert. Wat leer ik toch een hoop van jou en de andere Noor meisjes en dan nog al die inspiratie die ik er door krijg. Liefs😘 Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook zo kun je natuurlijk een kaartje maken. Dit is ook weer echt een inspiratiebron voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd weer fijne inspiratie. Bedankt!
    Miranda Zantman

    BeantwoordenVerwijderen