dinsdag 6 februari 2018

Liefs

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een lekker vrolijk kaartje voor jullie klaarstaan. Mooie heldere kleuren en bloemen en hartjes geven meteen een heel vrolijke sfeer.


De basis van dot kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo card art cabinet 470.713.653.


De buitenlui heb ik getekend en uitgeknipt uit zwart cardstock. De binnenkijken heb ik getekend en geknipt uit designpapier.  Ik heb hier de set Love Letters 6011/0525 van Noor! Design voor gebruikt.

In deze set zitten 12 vellen dubbelzijdig designpapier in 8 verschillende designs.


Heb je de nieuwe chrysanten 6002/0972 van Noor! Design al gezien? Wat zijn deze stansen mooi op te bouwen tot een bloem!


Ik heb in de midden van de bloem het hart weg gelaten. Daar heb ik een eyelet decoration uit de nieuwe Crafty cocktail set 6004/0022 verwerkt. Ik vind het er heel leuk uitzien.



Het woordje Liefs uit de stempelset Gefeliciteerd van Noor! Design heb ik bewerkt met folie en de minc. Je krijgt een super leuk bling bling effect hierdoor. 

Ik heb onderaan de pagina nog even alle gebruikte materialen voor jullie klaargezet. 

Creatieve groetjes,

Dais

1 opmerking: