zaterdag 13 mei 2017

Geboorte nichtje

Afgelopen woensdag is mijn nichtje Janaya geboren.  Ze heeft ons allemaal verrast door 3 weekjes te vroeg op de wereld te komen. 
Ik heb de kleine meid al mogen bewonderen. Wat een mooie meid!



Natuurlijk wist ik meteen dat ik foto's van deze dag zou gaan verwerken in mijn project life albumpje. 

De mask stencils en stansen van de Noor! Scr@p lijn die deze week uit zijn gekomen passen hier super bij. 



Voor deze creatie heb ik wit stempel papier van Joy! Crafts gebruikt. Zowel de kaartjes als alle stansjes heb ik uit dit papier gesneden en bewerkt met distress inkt. 

De masks zijn super leuk met elkaar te combineren. Zo heb ik bij het hartje met love ook pijltjes uit een andere mask verwerkt.



Met een bijpassende kleur fineliner heb ik de randjes van de kaartjes gedoodled.

Leuk dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog.

Creatieve groetjes 

Dais 🌸




1 opmerking:

  1. Ten eerste gefeliciteerd tante!! Wat een mooi nichtje heb je om lekker te vertroetelen. Je pagina is superleuk maar hé, dat kan ook haast niet anders met de prachtige spullen van SCR@P. Leuk je hart met de pijltjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen