dinsdag 2 mei 2017

Creatie 5 birds

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een vijfde creatie met deze hippe vogeltjes uit het HipHoi design team setje. 

Een vijfde weer geheelandere creatie.
Ik heb deze keer gekozen voor frisse en vrolijke kleurtjes. 


Ik ben begonnen met een velletje wit Waterart paper. Daarop heb ik de 3 vogeltjes met zwarte stazon inkt gemaskeerd gestempeld.  Hierdoor lijkt het of ze achter elkaar staan. 

Met twee kleuren Distress oxide Pistachio en Wilted violet heb ik de achtergrond gemaakt. Eerst met de blending tool de paarse rand. Daarna met een kwastje het groene voorzichtig langs de vogeltjes op. 
Distress oxide krijgt een heel leuk effect als het in aanraking komt met water. Ik heb dan ook lekker gespetterd op het paarse en groene deel. Na het spetteren goed droogmaken. 

De vogeltjes heb ik deze keer ingekleurd met kleurpotloden. 

Als laatste heb ik een stempel van Joy! Crafts aangebracht: happy b-day met versamark en bestrooid met gouden embossingpoeder. 

Om het helemaal af te maken heb ik platinum enamel lichtjes over mijn achtergrond gestrooid en van de onderkant af verhit met de heattool. Zo lijken het gouden spetters. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ook enthousiast zijn over deze leuke Birds van Carabella studio.

Creatieve groetjes,

Dais 🌸

3 opmerkingen: