dinsdag 11 april 2017

Think happy bird

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien die ik heb gemaakt voor www.hip-hoi.nl



Bij deze creatie heb ik natuurlijk weer de stempel van de Vogel van carabella studio gebruikt.

Ik heb op wit cardstock met de gelli plate een sfdruk gemaakt. Op de gelli plate heb ik gewerkt met 2 kleuren Distress inkt.
Na deze afdruk op papier te hebben gezet heb ik een Dutch Doobadoo stencil met bubbels op de gelli plate gelegd. Hier heb ik met een derde kleur distress inkt op gewerkt. Het stencil voorzichtig verwijderen en de afdruk precies op de vorige zetten.
Met glossy accents heb ik wat bubbeltjes aangestipt zodat het echt op waterdruppels lijkt.
Om het mooi af te maken heb ik met een bijpassende kleur fineliner een rand om de ronde afdruk gemaakt.
De afdruk van de vogel heb ik geplakt met een stukje foamtape voor een klein 3d effect.
Als laatste nog een tekst stempel erop gezet.
Het witte cardstock heb ik afgeinkt en het geheel op een craft kleurig kaartje gemat.



Op deze foto zie je alle gebruikte materialen. 

Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren  met deze creatie. 

Creatieve groetjes

Dais 🌸

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen