zondag 30 april 2017

Birds creatie 4


Hallo allemaal,

Hier is alweer mijn vierde creatie met de vogel stempels. Gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij Hiphoi.
Dit keer een ander soort kaartje gemaakt.


Als eerste heb ik de mal van Noor! Design uit de set crafty boutique, winterwonderland nagetekend op cardstock.
Hierop heb ik papier van studiolight uit het blokje Home and happiness gemat.
De blaadjes heb ik ook gestanst uit papier van Studiolight.
De Vogeltjes  van Crarabelle studio heb ik gestempeld met stazon inkt en ingekleurd met watercolour stiften. Daarna uitgeknipt en speels op de trede van het kaartje geplakt.
Als laatste een tekst stempel met happy birthday en 2 kleine bloemetjes om het geheel af te maken.

Fijne zondag.

Creatieve groetjes,

Dais  🌸

1 opmerking:

  1. Weer een plaatje van een creatie 👍🏻, wat blijven de vogeltjes leuk hè. Geniet van je zondag, liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen