woensdag 19 april 2017

Birdies


Hallo allemaal,

Vandaag al mijn derde creatie voor www.hip-hoi.nl met de birds stempels van carabelle studio. Producten die ik gebruikt heb kun je natuurlijk in deze webwinkel bestellen. 

Deze keer heb ik een nieuwe techniek toegepast die ik stap voor stap uit ga leggen.


Allereerst heb ik een wit velletje papier genomen. Hierop ben ik gaan kliederen met vier kleurtjes Gelatos. Dit heb ik een beetje nat gespoten en de kleurtjes lekker door elkaar laten lopen.  Je kunt het geheel daarna laten drogen of het droog maken met behulp van een heattool.


Kies hierna een leuk Mask stencil uit, ik heb er een gebruikt van Dutch Doobadoo. Met behulp van de blending tool breng je versamark aan. Strooi daar clear embossingpoeder op. Verhit de embossingpoeder met de heattool.

Voor deze techniek moet je echt de clear (doorzichtige) embossingpoeder gebruiken. 


Na deze stap gebruik je zwarte Distress inkt en je blending tool.  Maak met ronddraaiende bewegingen je kaartje zwart. De clear embossingpoeder pakt de zwarte inkt niet waardoor je het patroon met leuke kleurtjes erdoorheen ziet. 


Als laatste heb ik de Vogeltjes van carabelle stufio afgedrukt op 3 verschillende kleurtjes papier van Studio Light. Deze heb ik uitgeknipt en van groot
Naar klein op elkaar geplakt. Daarna heb ik uit de stempelset Sparkle and shine een paar woordjes gestempeld op wit papier en uitgeknipt. Met een pen heb ik hier een streepjes randje omheen gemaakt en op willekeurige plekken opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer heb mogen inspireren. 

Laat je ook een leuke reactie achter?

Creatieve groetjes,

Dais 🌸

2 opmerkingen: