vrijdag 20 januari 2017

Merci doosje baby thema

Hallo allemaal,

Van het HipHoi dt pakketje heb ik al een paar leuke creaties gemaakt. In deze blog post wil ik jullie graag het Merci doosje in baby thema laten zien. Een leuk klein geschenkje bijvoorbeeld ipv een kaartje.


Is het geen super snoezig doosje?
Ik heb via pinterest een patroontje gevonden van dit schattige Merci doosje waar 4 chocolaatjes inpassen. 
Deze heb ik uitgetekend op wit cardstock 200 gram. 

Voor de achterkant heb ik hetzelfde witte cardstock gebruikt. Met de embossing folder Hartjes van Marianne Design heb ik een 3d effect aangebracht in het papier. De randjes zijn afgeinkt met Distress inkt.
Voor een leuk effect heb ik een aar hartjes bewerkt met gouden embossingpoeder. 

Het designpapier dat ik gebruikt komt uit het A5 papierblok Eline's Sweet Stars van Marianne Design.
Ook het plaatje van de baby is van Marianne Design (Eline's Sweet Little Girl).

Het tabje met baby is een stans en stempelset van Marianne Design.

De border stans is een mal van Joy! Crafts. 

Twee houten sterretjes en een goud hartje en mijn Merci doosje is af. 

1 opmerking: