vrijdag 21 oktober 2016

Welkom!

Welkom allemaal op deze nieuwe blog van DaisCreaPlace.Op deze blog vind je allerlei inspiratie creaties voornamelijk van papier.

Deze blog is ontstaan doordat ik mij trots lid mag noemen van het designteam van HipHoi! Ik vind het super leuk dat ik deze uitdaging aan mag gaan, en kijk er enorm naar uit om allemaal mooie creaties te gaan maken. Dit nieuws is sinds gisteren bekend gemaakt op de pagina: https://www.facebook.com/hiphoi.online/?fref=ts
HipHoi is een gezellige webwinkel, zij verkopen allerlei artikelen voor het maken van kaarten zoals: stempels, allerlei stansmallen, embossing folders etc..
Van de creaties die ik maak en plaats kunt u dus ook alle artikelen terug vinden in deze winkel.

Heel veel plezier gewenst op deze blog.

Creatieve groetjes

Dais.

Ps. Je kunt me ook volgen via Facebook https://m.facebook.com/profile.php?id=521900911341086

6 opmerkingen:

  1. Hi Daisy,

    Wat super leuk!
    Ben erg nieuwsgierig naar alle leuke creaties die je gaat maken.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi Bianca, Ik ook �� Heb er enorm veel zin in!

      Verwijderen
  2. Super jou blog, ziet er toppie uit.
    Ben heel blij dat je in ons HipHoi design team zit, we gaan er iets moois van maken. liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Antoinette! Ik heb er zoveel zin in. En zo blij dat je mij een plekje hebt gegeven in dit leuke team!

      Verwijderen
    2. Dankjewel Antoinette! Ik heb er zoveel zin in. En zo blij dat je mij een plekje hebt gegeven in dit leuke team!

      Verwijderen
  3. Hi Daisy,

    Wat ontzettend leuk!
    Ben benieuwd naar al je mooie creaties!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen