zondag 30 oktober 2016

Herfst kaart DT hiphoi.nl

Lieve allemaal,

Hier is hij dan. Mijn kaartje gemaakt van het eerste DT pakketje van www.hip-hoi.nl
Ik ben er erg trots op en ik zou het super leuk vinden als jullie laten weten wat je ervan vind.

Deze herfst kaart is gemaakt met de Dutch DooBaDoo Card Art Window.

De mal is uitgetekend en geknipt uit wit linnenkarton. Design papier komt uit de papierblock Canadian Fall van Marianne design. Daarnaast donkerbruin cardstock gebruikt om te matten.

Al het papier is afgeinkt met Distress inkt in de kleur Vintage photo.

Herfst background plaatje aan de binnenkant komt uit een knipvel van Marianne Design.

Blaadjes en takjes komen uit Dutch Paper Art Autumn van Dutch DooBaDoo. Deze heb ik met Distress inkt bewerkt in herfstkleurtjes.  Ik heb verschillende tinten geel, groen, oranje en bruin gebruikt. Daarna heb ik de blaadjes en takjes gevormd met een embossingtool.

De tekst op en in het kaartje heb ik zelf getypt en geprint. Op het internet kun je vele leuke lettertypes vinden om mooie teksten voor kaartjes te printen.

Alle materialen voor deze mooie herfstkaart zijn natuurlijk verkrijgbaar bij www.hip-hoi.nl

Creatieve groetjes

Dais 🌸






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen